Sunday, November 30, 2014

|| Semester 8 ||

     Assalamualaikum. Weeeee...dah lebih setahun aku tak update blog ni. Kalau ada sawang, rasanya dah tebal 10 meter agaknye. Well, untuk post yang pertama untuk tahun 2014 ni, aku nak carita la pulak pasal semester 8 kat KBM ni. Yes, 8...dan harap2 ni semester terakhir aku kat sini.

     Macam biasa, blog ni tempat untuk aku cerita segala pengalaman dan pendapat aku, so kalau tak minat nak baca, button 'x' sentiasa ada untuk ditekan.

     Dari tahun 2010 sampai la sekarang ni, aku sentiasa dalam kelas A ( 1A, 2A, 3A & so on...). Akan tetapi, semester 8 ni bermula dengan rombakan kelas! Kelas yang mana sebelum ni maksimun pelajar adalah 30, dikurangkan menjadi 25 orang pelajar maksimun dalam 1 kelas. Kitorang 1 kelas ade 28 orang, so 3 orang lagi tak dapat daftar masuk kelas 8A. Malangnya, aku termasuk dalam golongan 3 orang tu...padahnya sebab daftar subjek lambat...padan muka.

     Pendekkan cerita, kelas baru dibuka, 8D. Kaum2 lelaki kelas 8A dengan baik hatinya berpindah ke kelas baru. So, ni la kali pertama selepas kelas aku kat Shah Alam dulu, ada ramai budak lelaki. Meriah..geng sukan, geng ponteng, geng dota, geng karoke..semua ada. Hahaha..so this post ni macam tribute la kat kawan2 part 8 sekarang ni. Booldbrother bebeh!!!

After presentation


Kelas baru....8D

 Kelas lama aka kelas asal aku....8A
Bila kitorang conquer 1 lif, xde pompuan brani masuk..hahaha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...