Tuesday, October 26, 2010

Pelancaran 'WARmuz_Cerita Aku'

Salam..Akhirnya ciap jugak 'WARmuz_Cerita Aku' ni. Hu3..susah jugak nak buat benda alah ni. Ruangan ni aku sediakan sebagai tempat untuk aku bercerita,tempat aku luahkan ape yang aku rasa,dan apa yang aku lihat. Harap kalau ada sebarang cerita dalam ni nanti yang akan melukakan seseorang,harap diamaafi ;-). Thanks kat member2 aku yang support aku untuk mulakan blog ni. Thanks kt Saiful Jamil sebab bagi aku pinjam broadband dia sebab broadband aku rosak...hahaha..thanks kt Naz Azman sebab paksa aku buat benda alah ni. Hope korang sume support aku la ye. And blog ni still lagi dalam baik pulih..xlengkap lagi pon. Maybe dalam bulan DISEMBER nanti akan lengkap la page aku ni...huhu..thanks sbb luangkan masa ntuk kali ni...chow!!

1 comment:

  1. bila plak aku paksa ko buat blog nie...?
    adehhh...
    nway, slmt dtg ke dunia berbloging nie...mmg besh...hihi..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...