Sunday, February 19, 2012

|| Kecik Molek Itu Dulu ||

Salam. Setelah sekian lamanya aku tak update blog ni. Dah bersawang dah.
Kali ni aku nak kongsi sikit gambar2 masa aku kecik dulu. Tetiba plak jumpa gambar2 lama ni.
So aku pun guna la scanner purba aku tu. So kualiti gambar ni tak lah sehebat kamera gedabak sekarang ni..





Kat sebelah kiri ni gambar family aku masa tahun 1995 or 1996. Masa ni arwah abah ada lagi. Maaf la ye gambar kurang memuaskan. Gambar lama la katakan.. ^_^





Ni pulak gambar aku dengan akak aku. Banyak gambar dengan dia jela...tak tau apsal..
=_='





Gambar ni pulak diambil dalam tahun 1994. Dah lama. Untuk pengetahuan sape2 yang tau jalan2 kat Melaka ni. McDonald ni adalah McDonald dalam The Store kat Bandar Melaka. Wujud lagi McDonald ni..walaupun bangunan The Store tu makin buruk. Haha


Lastly, macam selalu la. Thanks sebab sudi luangkan masa. Sekali lagi aku nak bagitau. Blog ni bukan untuk mencapap. Tapi cuma ruang untuk aku berkongsi pengalaman dan cerita aku. Thanks ye sebab singgah =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...